Friday, October 16, 2009

TESTIMONI PENGGUNA

Testimoni
o “Saya bekerja shift..kadang kadang saya rasa mengantuk semasa buat kerja dan badan penat selalu”.Rasa Malas nak kerja.Selepas saya membeli dan mencuba perfume Aura ni.. dari Pn Najwua saya rasa amat bertenaga..kerja pun semangat.” En. Suhaimi- 35 Tahun – Penang
o “Mak saya mengetahui minyak wangi ini dari Kawan Pejabat yang menjadi agen pn Najwua..Dulu saya selalu malas dan mengantuk didalam kelas. Tetapi tidak sekarang.” Adik Iena- 15 Tahun – Kuala Selangor
o “Saya memang penggemar perfume..macam –macam ada..tapi setelah mencuba dan menggunakannya..lain lah memang benar ada aura..Saya semakin ada keyakinan diri”Pn Salina- 25thn- Perak
Testimoni:

"Saya dah mencubanya...memang berlainan rasanya tidak macam perfume lain" siti raudhah- Kuala Lumpur

"Pn, Saya dah terima perfume semalam, terima kasih isteri saya tak sabar nak tengok perfume aura ni...dia nak jual pada hari raya nanti..mungkin saya akan order lagi....
En Zairul- Subang Jaya

"Saya mengunakan nya tanpa was2, kini saya rasa lebih yakin untuk membuat keputusan kerana perfume aura ini membangkitkan keyakinan diri saya"- Pn Sue-Pahang
o

No comments:

Post a Comment